Sjung om studentens lyckliga dar!

Nu börjar verkligen studenten närma sig, om nästan exakt 2 veckor kommer jag stå på en trappa och sjunga "sjung om studentens lyckliga dar..." 
Det känns overkligt, läskigt, lite tråkigt och enormt bra :D. Idag gjorde jag klart allt i skolan, skrev mitt sista prov ( slutade med flaggan i topp och skrev ett MVG) sedan gjorde jag min sista redovisning och även den gick bra ;).
Imorgon så ska vi knäppa Studentkort, lite sorgligt... Men sjukt roligt! Jag ber till gud att jag inte kommer se ut som en köttbulle, nu på den senaste tiden har jag liksom en tendens till att se ut som en..! Taskig tajming!

Jag tänker bjuda på lite bilder från vår underbara tid nu innan studenten, bilderna är från vår student kryssning och alla galna student fester som vi hittills har varit på!


100-dagars



     


50-dagars



   


Kryssning



   



   


Mösspåtagningen



   


Snart är denna resa slut, och nu ska vi ta vara på den lilla tiden vi har kvar tillsammans.
Under de här tre åren har jag skaffat underbara vänner som alltid kommer att finnas kvar <3


Kommentarer
Postat av: Julia

NAwwo ;)

2010-05-27 @ 20:41:24
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0