JAG HAR TAGIT STUDENTEN

fy fan vad jag är braaaaaa!!!
Denna vecka har varit full av lycka, tårar och ännu mer lycka. Det är en av de bästa veckorna i mitt liv :D, men den har även varit sorlig och lite jobbig :P.
Jag har spenderat tre lååånga år med 23 underbara personer på John Bauer Gymnasium, dessa tre år kommer jag aldrig att glömma <3
Vissa har man kommit närmare än andra,
Julia Persson. En underbar person som jag först inte kände, och nu kan jag inte tänka mig ett liv utan henne. Du är en underbar vän <3!
Magnus Sohlin, det finns inga ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig <3 


Kommentarer
Postat av: Julia

Men gumman vad söt du är! Känner inget annat än likadant! Älskar dig hjärtat :)

2010-06-26 @ 15:34:44
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0