Svavel fis...

Hej "alla" Amandas bloggläsare :)
Amanda står här nakenfis och torkar sig för hon har duschat & jag sitter på toastolen och spelar musik för henne :)
Hon står även här och surrar om nå jävla curling för mig och jag kan säga att det går in i ena örat och ut i det andra för curling är väl det TRÅKIGASTE som finns ;P
Men Amanda är ju OSnörd så jag får väl låssas lyssna på vad hon säger och säga "mm" lite då å då så kanske hon tror att jag lyssnar ? :O

Sådär nu är vi klar på toa, jag har nypt av och amanda har torkat sig färdigt, HAHA :)
Hare gött!
/ amandas syster Emelie.


Kommentarer
Postat av: sandra

haha :D Då får ni båda göra ngt ni gillar iaf du skiter och hon pratar sport ;)

2010-02-23 @ 21:21:29
URL: http://sandranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0